REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ISC PERFEKT


I. Postanowienia ogólne

  1. Klienci korzystający z serwisu internetowego pod adresem: https://iscperfekt.pl/ zobowiązują się do postępowania zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu i przestrzegania określonych w nim zasad.
  • Klientów obowiązuje bezwzględny zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  • Administratorem serwisu jest ISC PERFEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mrągowie, ul. Ratuszowa 6/-1, 11-700 Mrągowo, KRS nr 0001043947, kapitał zakładowy 10 000 zł, REGON: 525676107, NIP: 7422286666 (dalej zwana „Spółką”), z którą Klienci mogą kontaktować się pod adresem e-mail: perfekt125@wp.pl
  • Niniejszy Regulamin stanowi treść umowy pomiędzy Klientem  a Spółką dotyczącej warunków korzystania ze Sklepu internetowego oraz dokonywania zakupu towarów za jego pośrednictwem.

II. Definicje:


1. Regulamin: niniejsza regulacja określająca zasady świadczenia usługi sprzedaży drogą elektroniczną utworzony zgodnie z art. 8 ust. 1-4 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344)

2. Sprzedawca: ISC PERFEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mrągowie, ul. Ratuszowa 6/-1, 11-700 Mrągowo, KRS nr 0001043947, REGON: 525676107, NIP: 7422286666 (dalej zwana „Spółką”), z którą Klienci mogą kontaktować się pod adresem e-mail: perfekt125@wp.pl, telefon: ……………………

  1. Sklep internetowy – prowadzony przez Sprzedawcę serwis sprzedaży on-line, dostępny dla
    Klientów pod adresem internetowym: https://iscperfekt.pl/, za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Towarach i dokonać ich zakupu.
  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną.
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Towar – rzecz ruchoma udostępniona przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym. Wszystkie Towary udostępnione przez Sprzedawcę są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały zgodnie z obowiązującym przepisami prawa wprowadzone na rynek polski.
  • Miejscem spełnienia świadczenia wynikającego z zawartej przez Klienta ze Sprzedawcą umowy sprzedaży jest miejsce, do którego Sprzedawca zgodnie z treścią złożonego przez Klienta zamówienia zobowiązany jest dostarczyć zakupiony Towar.
  • Umowy w Sklepie internetowym są zawierane w języku polskim.
  • Zamówienia realizowane będą jedynie na adres znajdujący się na terenie Polski.
  • W celu korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien posiadać aktywne konta poczty elektronicznej oraz urządzenie podłączonego do Internetu z zainstalowaną dowolną przeglądarką internetową obsługującą stronę kodową UFT-8.

 III. Warunki składania zamówienia, zawarcie umowy i jej realizacja.

  1. Sprzedawca zobowiązuje się podjąć niezbędne działania w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności Sklepu internetowego.
  2. Zamówienia w Sklepie internetowym Klient może składać wyłącznie poprzez jego stronę internetową.
  3. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest do:
  • wyboru zamawianego Towaru poprzez jego umieszczenie w koszyku;
  • podania imienia i nazwiska lub nazwy do faktury; adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu kontaktowego;
  • wyboru sposobu oraz adresu dostawy według udostępnionych przez Sprzedawcę opcji;
  • wyboru sposobu płatności według udostępnionych przez Sprzedawcę opcji.
  • potwierdzenia, że zapoznał się z Regulaminem i że akceptuje zawarte w nim postanowienia
  • Wszystkie ceny Towarów podane w Sklepie internetowym są wyrażone w złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  • Strony transakcji wiąże cena widniejąca przy Towarze w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  • Zamówienia w Sklepie internetowym można składać przez całą dobę we wszystkie dni roku.
  • Zamówienie w Sklepie internetowym zostaje złożone w momencie kliknięcia przez Klienta ikony „zamawiam i zapłacę” i stanowi jednocześnie złożenie oferty zakupu Towaru objętego treścią zamówienia.
  • Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje od Sprzedawcy powiadomienie na adres poczty elektronicznej zawierające informacje dotyczące treści złożonego zamówienia. Powiadomienie to stanowi potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę oferty Klienta dotyczącej zakupu Towaru na warunkach określonych w zamówieniu. Klient wraz z powiadomieniem otrzymuje jako załącznik w formie pliku pdf treść Regulaminu.
  • W sytuacjach, gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować całego zamówienia, poinformuje o tym niezwłocznie Klienta, który ma prawo dokonać wyboru i wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia lub zrezygnować z całego zamówienia.
  • Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie, kiedy Klient otrzyma od Sprzedawcy na adres swojej poczty elektronicznej powiadomienie potwierdzające realizację zamówienia.
  • Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych Klienta poprzez kontakt telefoniczny lub pocztą elektroniczną. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość odmowy zawarcia umowy sprzedaży, jeżeli nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Klientem lub podane przez niego dane okażą się nieprawdziwe lub nieaktualne. Poprzez brak możliwości nawiązania kontaktu z Klientem rozumie się nieudzielenie przez niego odpowiedzi w terminie 7 dni od daty wysłania do niego e-maila na adres jego poczty elektronicznej lub SMSa na podany przez niego numer telefonu.
  • Zamówienia Klienta będą realizowane niezwłocznie nie dłużej niż 7 dni roboczych.

IV. Sposób i termin zapłaty.

  1. Klient za zakupione w Sklepie internetowym Towary może dokonywać płatności wyłącznie w następujący sposób:
    1. w drodze płatności elektronicznej za pośrednictwem upoważnionych operatorów, zgodnie z
       informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego
    1. za pobraniem.
  • Klient nie może łączyć różnych sposobów płatności dokonując zapłaty za zakupione Towary objęte jednym zamówieniem.
  • W przypadku dokonania wyboru przez Klienta sposobu zapłaty „za pobraniem” zobowiązany jest on do poniesienia dodatkowej opłaty. Jej wysokość wskazana jest w trakcie składania zamówienia podczas wyboru tej formy płatności.
  • Zapłata za zakupione w Sklepie internetowym Towary dokonana za pośrednictwem usługi płatności elektronicznej następuje w momencie składania zamówienia.
  • W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności za pobraniem zapłata za zakupiony Towar następuje:
  • przy wyborze dostawy Towaru przesyłką kurierską – w momencie dostarczenia przez kuriera przesyłki z zakupionym Towarem, któremu należy uiścić należną cenę za zakupione Towary wraz z dodatkową opłatą za pobranie;
  • przy wyborze dostawy do paczkomatów – w momencie odbioru Towaru w paczkomacie poprzez uiszczenie należnej ceny za zakupione Towary wraz z opłatą dodatkową za pobranie.
  • Potwierdzeniem dokonania zakupu w przypadku Konsumentów jest paragon. Na życzenie Konsumenta Sprzedawca wystawi fakturę VAT. Prośbę o wystawienie faktury VAT należy zgłosić w trakcie realizowania zakupu oznaczając odpowiednią opcję
  • Potwierdzeniem zakupu dla Klientów nie będących Konsumentami jest faktura VAT.

V. Sposób dostawy Towaru

  1. Zamówiony Towar dostarczany jest do Klienta na jego koszt przez firmę kurierską
     albo za pośrednictwem sieci paczkomatów.
  2. Przed odebraniem przesyłki od kuriera, Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie, w którym dostarczony został zakupiony Towar nie jest uszkodzone. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą.
  3. Klient zobowiązany jest po odebraniu przesyłki w paczkomacie sprawdzić, czy opakowanie, w którym znajduje się zakupiony Towar nie jest uszkodzone, a jeśli taka sytuacja zaistniała to sprawdzić, czy zawartość przesyłki nie została uszkodzona. Jeśli zakupiony Towar został uszkodzony, należy złożyć reklamację zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się na wyświetlaczu paczkomatu.

 VI. Reklamacja

  1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Towar zgodny z Umową Sprzedaży.
  2. Sprzedawca nie świadczy usług posprzedażowych, serwisowych i nie udziela dodatkowych gwarancji na sprzedawane Towary.
  3. Sprzedawca odpowiada względem Klienta będącego Konsumentem i względem Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, jeżeli Towar sprzedany na podstawie Umowy Sprzedaży nie jest zgodny z umową (rękojmia).
  4. Sprzedawca w stosunku do Klientów nie będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta wyłącza swoją odpowiedzialności z tytułu rękojmi.
  5. Towar kupiony w Sklepie Internetowym jest objęty 2-letnią rękojmią/odpowiedzialnością za zgodność towaru z umową. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec konsumentów za sprzedany Towar określają przepisy art. 43a i następne Ustawy o Prawach Konsumenta (uprawnienia w przypadku braku zgodności towaru z umową).
  6. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Sprzedawca.
  7. Klient składając reklamację w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy powinien co najmniej podać informacje: rodzaj stwierdzonej wady (rodzaj braku zgodności Towaru z umową), żądanie sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową poprzez jego naprawę albo wymianę na nowy, bądź oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, dane kontaktowe Klienta składającego reklamację w zakresie, w jakim są one konieczne do powiadomienia go o rozstrzygnięciu reklamacji przez Sprzedawcę.
  8. Do zgłoszonej reklamacji Klient powinien dołączyć reklamowany Towar oraz przedstawić dowód potwierdzający jego zakup.
  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Klienta celem uzupełnienia informacji zawartych w reklamacji, jeżeli podane przez Klienta informacje będą niepełne i rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę będzie niemożliwe.
  10. Klient składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym Sprzedawcy, dostępnym pod adresem internetowym: https://iscperfekt.pl/,.Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.
  11. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę nie później niż w ciągu 14 dni od ich otrzymania, a decyzja Sprzedawcy będzie przekazywana Klientowi zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi w reklamacji.
  12. Klient zobowiązany jest stosować się do dostarczonych z Towarem zasad użytkowania.
     

VI. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży

  1. Stosownie do przepisu art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827, t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759) Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży powinno zostać złożone Sprzedającemu w terminie 14 dni od daty, w której Konsument (lub wskazana przez Konsumenta osoba) wszedł w posiadanie Towaru. Termin do złożenia oświadczenia jest zachowany, jeżeli zostało ono wysłane Sprzedawcy przed upływem wskazanego terminu.
  3. Oświadczenie Konsumenta może być sformułowane w sposób dowolny, jednak z jego treści powinna wynikać wola jednoznacznego odstąpienia od umowy sprzedaży oraz wskazywać imię i nazwisko Konsumenta, numer zamówienia, wskazanie Towaru, od którego zakupu odstępuje Konsument, a nadto w przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie pisemnej również podpis osoby składającej oświadczenie.
  4. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dostępny również na stronie:  https://iscperfekt.pl/,.
  5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane Sprzedawcy również pocztą, mailem do ISC PERFEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mrągowie, ul. Ratuszowa 6/-1, 11-700 Mrągowo, e-mail: perfekt125@wp.pl
  6. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy uważa się ją za niezawartą, a Konsument zobowiązany jest do zwrotu Sprzedawcy zakupionego Towaru nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy przez jego odesłanie na adres: ISC PERFEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mrągowie, ul. Ratuszowa 6/-1, 11-700 Mrągowo. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Przesyłki ze zwrotem Towaru nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę.
  7. Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi, który odstąpił od umowy wszystkie dokonane przez niego płatności związane z zakupem Towaru nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem otrzymania od Konsumenta z powrotem zakupionego Towaru.
  8. Zwrot płatności dokonany zostanie przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument udzieli wyraźnej zgody na inny sposób płatności, który nie będzie wiązał się jednak dla niego z ponoszeniem dodatkowych opłat.
  9. Konsument, który odstąpił od umowy w trybie określonym w niniejszym paragrafie jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób przekraczający niezbędne czynności zmierzające do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania.


 VII. Prywatność i przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest ISC PERFEKT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mrągowie, ul. Ratuszowa 6/-1, 11-700 Mrągowo, KRS nr 0001043947, REGON: 525676107, NIP: 7422286666 (zwana dalej Spółką).
    W Spółce został powołany Inspektor Ochrony Danych, adres korespondencyjny: Administratora z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych, e-mail: iod@…….
  2. Spółka gwarantuje ochronę danych osobowych i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
  3. Dane osobowe Klientów lub osób działających w ich imieniu będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu wykonywania Umów, których stroną jest Klient lub podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem Umowy,
     tj. skutecznego złożenia Zamówienia. Dane osobowe będą przetwarzane także do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Spółki, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, m.in. w celu marketingu towarów i usług własnych (w formie papierowej), optymalizacji działania Serwisu, dostosowywania informacji przekazywanych za pośrednictwem Serwisu do potrzeb Klientów, statystyk oraz prowadzenia bieżącego kontaktu z Klientami. Dane osobowe Klienta mogą być także przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO dla celów podatkowo-księgowych, gdy realizacja Umów i świadczonych w ramach Serwisu Usług Elektronicznych związana jest z obowiązkami księgowo-podatkowymi wynikającymi z przepisów prawa.
  4. W przypadku konieczności realizacji Umowy dane osobowe Klienta mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia mu Towaru. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia danych osobowych do przetwarzania.
  5. Dane osobowe Klienta przetwarzane w celu realizacji Umów będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu umów sprzedaży. Dane osobowe dotyczące zrealizowanych Umów będą przechowywane dla celów podatkowo-księgowych przez okres wymagany przepisami prawa. Dane osobowe przetwarzane w celu marketingu produktów i usług Spółki w formie papierowej, czyli na podstawie tzw. Prawnie uzasadnionego interesu (co nie wymaga zgody) będą przetwarzane do czasu wniesienia sprzeciwu na takie przetwarzanie.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na dotychczasową zgodność przetwarzania z prawem. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie oznaczonych danych osobowych jest niezbędne do składania Zamówień i zawierania Umów, natomiast konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości skorzystania z możliwości składania Zamówień.
  8. Szczegółowe postanowienia odnoszące się do Polityki Prywatności są zamieszczone na stronie Serwisu pod następującym adresem:   ……………………

VIII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania
 reklamacji i dochodzenia roszczeń:

– polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,

– wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą,

– powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów w celu uzyskania bezpłatnej pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim, a Sprzedawcą

2. Szczegółowe wytyczne dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej: https://www.uokik.gov.pl

IX. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu internetowego.
  2. Regulamin jest częścią zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta umowy sprzedaży.
  3. Prawem właściwym dla umów sprzedaży zawartych pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na warunkach określonych w Regulaminie jest prawo polskie.
  4. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sprzedawcą
    a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze pozasądowej, z intencją polubownego zakończenia sporu. W przypadku braku możliwości zawarcia ugodowego rozstrzygnięcia sporu każda ze stron będzie uprawniona do skierowania sprawy do właściwego rzeczowo i miejscowo sądu powszechnego.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, a dokonane zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie https://www………. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian Regulaminu są realizowane i rozliczane na podstawie zapisów regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. Zmiany Regulaminu nie naruszą praw Klienta, które nabył przed datą wejścia w życie nowych zapisów Regulaminu.
  6. Regulamin obowiązuje od dnia 26.09.2024 r.